Kolejna kampania Streetcom i dzisiejsze zakupy :)

Pod koniec tygodnia przyszła do mnie kolejna paczucha ze Streetcom. Mam nadzieję, że pamiętacie moją ostatnią kampanię Dermena Lash? TU Tym razem załapałam się na kampanię Duck!
Zobaczcie proszę jakie pomysłowe opakowanie na mnie w domu czekało ;)

a w nim:



3x płyn Duck Power Whitw&Bright (1x dla mnie, 2 dla znajomych) 
3x Duck Fresh Discs Lime (1 x dla mnie, 2 dla znajomych)
przewodnik ambasadorki
12 ulotek o produktach 

:-) 

Jeśli chcecie dołączyć do Streetcom, zapraszam TU

Testowanie czas zacząć :-)


Dziś wybrałam się także na zakupy do Rossmanna. Kuszą mnie niektóre konkursy (trzeba kupić określone produkty), kusi też promocja -49 % m.in na kosmetyki do ust i pielęgnacji paznokci (uwaga tylko do jutra 11.05!!!)

Miałam nie kupować już lakierów do paznokci, jednak... od dawna polowałam na fioletowy piasek z Wibo i jakikolwiek matowy top coat bez drobinek brokatu. Podczas mojej ostatniej wizyty w Rossmanie, prawie wszystkie lakiery Wibo były wyprzedane. Dziś był dośc spory wybór. Zobaczcie więc co kupiłam (wpadłam przy okazji do H&M i kolczyków też miałam już więcej nie kupować ;)):






fioletowy piaskowy lakier Wibo z serii Candy Shop (3,57 zł)
matowy top coat Wibo Celebrity Nails (3,16 zł)
lakier Celebrity Nails (miał być Sweet Candy, a kupiłam Pinky Day nr 4 ;)) (3,66 zł)
naklejki na paznokcie Lovely (0,75 zł)
dwustronna sonda do zdobienia paznokci Wibo (nigdy wcześniej jej w Rossmannie nie widziałam, ciągle sama etykieta cenowa) (4,33 zł)

+ 2 zestawy kolczyków z H&M :-) 

Nie mogę doczekać się, aż wszystko przetestuję ;) 
A co Wam udało się upolować podczas 3 tygodni promocji w Rossmanie? :-) 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm