Podsumowanie kwietnia

Kwiecień  był dla mnie dość łaskawy -  udało się co nieco powygrywać i przetestować :-)
Dzięki ibeauty.pl przetestowałam kosmetyki Uriage TU i pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet TU.
Otrzymałam od Pachnącej Szafy książkę "Marcowe Fiołki" wraz z dyfuzorem z patyczkami i zapasem oraz kadzidełka (konkurs facebook). W długi weekend przyszła przesyłka z zestawem warzyw gotowanych na parze Bonduelle z prekursorek. Zestaw okazał się tylko dwoma puszkami - biała i czerwona fasola, ale na pewno posłużą mi do przygotowania obiadu :-) Zostałam także testerką nowych wariantów piwa Żywiec (3 szt.) - na facebooku chyba nadal trwa akcja! Udało mi się zgarnąć także bon do Piotra i Pawła (50 zł) z konkursu promocyjnego Hochland. Jestem w trakcie testowania tuszu do rzęs Astor Seduction (Super-pharm akcja na facebooku) i cieni The One z Oriflame (polki.pl). Wkrótce napiszę Wam co nieco o tych kosmetykach. Oprócz tego mąż wygrał 20 piw Żywiec, a mnie tuż przed majówką udało się zgarnąć 24 piwka z browaru Cornelius (szybki konkurs facebook). Z ciekawych gadżetów, w majowy weekend przyjechała piękna żółciutka parasolka z logo Lubelska z facebooka. Od razu się przydała, bo pogoda nas nie rozpieszczała.
W kwietniu w kinie nie byłam, za to w czwartek wybieram się na sens z rmf maxxx :-) Szykuje się jakaś zabawna komedia "Sąsiedzi". Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

Czas zabrać się do pracy, bo w maju jeszcze nic nie wpadło ;) Mam nadzieję, że u Was jest trochę lepiej :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm